Koronavīrusa uzliesmojums pasaulē ir efektīvi attīrījis mūsu dienas plānus tuvākajiem mēnešiem. Īsti nevar zināt, kad tieši mēs būsim “pieejami” atkal – optimisti cer, ka tas būs aprīļa beigās, kamēr daudzi jau gatavojas vasarai ar sociālo distancēšanos. Tas liek mums aizdomāties par smieklīgajām lietām, ar kurām izrādījām neapmierinātību: metro, slikto gaisa kondicionieri birojā, pusdienu plāniem, kurus nerealizējām un pat kāzām, kuras kādreiz dominēja mūsu nedēļas nogalēs (ko visu mēs tagad neatdotu par neērtībām, kuras rada 36 stundu brauciens uz Rietumiem, lai piedzīvotu savas otrās māsīcas kāzas).

koronavīrusa kāzas

Daudzi no mums tikuši informēti par vismaz vienām atceltām vai pārceltām pavasara kāzām, un pāri, kas plāno precēties šoruden arī sāk satraukties. Kāzas ārzemēs saistās ar zināmu risku, ir loģiski pieņemt, ka mēs neceļosim pēc pandēmijas tik daudz, kā līdz šim. Protams, ka šīs ir sīkas problēmas salīdzinājumā ar nāves gadījumu skaitu un upuri, ko nes medicīnas darbinieki, taču, tāpat kā preču izplatīšanas industrija, arī kāzu bizness nodrošina darbu miljoniem cilvēku ar globālu tirgus vērtību, kas mērāma 300 miljonos. Plānotāji, floristi, ēdinātāji, pasākumu telpu īpašnieki, mūziķi, grima mākslinieki un rinda citu profesiju šobrīd piedzīvo zaudējumus.

Kāzu kleitu dizaineri arī to izjūt. Atšķirībā no parastās tirdzniecības, kāzu kleitas pirkšana tomēr ir individuālāks, īpašāks pasākums – bieži vien ir nepieciešamas vairākas tikšanās reizes, lai atrastu sapņu kleitu, un tam seko vairākas pielaikošanas dizainera studijā neskaitāmu mēnešu laikā. Šajos sociālās distancēšanās laikos, tas viss vienkārši nav iespējams, tā kā veikali ir uz laiku slēgti un dizaineriem nepienāk jauni pasūtījumi. Vismaz par kleitām, kas saražotas laicīgi, līgavas jau ir samaksājušas un tās saņēmušas pat, ja atcēlušas pavasara kāzas (Vai viņas varēs vai nevarēs tās uzvilkt uz ceremoniju, tas jau ir cits stāsts).